tirsdag 31. august 2010

Klar for å starte i ny jobb..


I morgen er første dag i ny jobb.
Min aller første "skikkelige" jobb.

Jeg har jo jobbet på kommunikasjonsavdelingen til IKEA Leangen fra januar frem til fredag, men dette blir ikke det samme. På IKEA var jeg bare ekstrahjelp, og selv om jeg jobbet 100% føltes det ikke helt der om dere skjønner? I tillegg har jeg jo jobbet på IKEA siden juni 2003, så jeg har vært innom så mange avdelinger og dette er jo bra, men sånn sett vokser man litt ut av jobben også, og det blir veldig godt med nytt miljø og nye utfordringer!

Min nye jobb er stillingen som "Kreativ kommunikasjonskonsulent" ved RENATEsenteret. Gleder meg masse! (og gruer meg litt..) 

Lover å komme tilbake i morgen å fortelle litt mer om jobben og hvordan første dag har vært:)

1 kommentar: