lørdag 5. februar 2011

Lørdagssur på Posten..

.. fordi de ikke har levert med Nelly-pakken min enda..! :(
(Ikke at de er treige da egentlig, men)


Nå er det over et døgn siden pakken min ble levert inn på Oslo-terminalen, og sist jeg sjekka tok det ikke mer enn 6 timer med bil fra Oslo til Trondheim. Ergo, Nina burde ha kunnet vært å henta pakken sin per. nå:) Men den er jo ikke levert inn på Terminalen i Trondheim engang!

Fy skam Posten, :) da må jeg jo vente til mandag med å få skoene mine (og det andre..)

Så derfor er dette et surteinnlegg:) Haha:) Ingen klandrer meg eller? Liker jo ikke vente, selv om nettshopping = akkurat det.

Skulle gjerne ha vært super-nano-karbonrør-hurtigpost når man bestilte slike ting synes jeg.

Vil jo ha dette i dag:
Alle plagg/skoene er fra nelly.com

Luena vinterstøvletter/nelly.com

Cris Slit Top/nelly.com
Men akk, det er jo helt sinnsykt vær ute (super mye vind og snøfokk) - så hadde ikke fått bruk for alt  likevel (med unntak av vinterstøvlettene) da jeg holder meg inne:P

2 kommentarer:

  1. Hei! Snublet over bloggen din da jeg søkte på New York, og ser at du har vært der? Lurte på om du kanskje kunne ta deg litt tid til å anbefale meg hva jeg bør se og hvor jeg finner de beste butikkene, og hvor det er bra mat osv? :-) Det hadde jeg værtfall satt utrolig stor pris på, siden jeg drar dit selv ei langhelg i mars. Send gjerne svar på mail : marlenes1992@hotmail.com
    eller svar på bloggen min: www.marlene92.blogg.no
    (Tror linkinga går til gamlebloggen skjønner du)

    Da håper jeg på svar! :) Ha en fin dag videre ;)

    SvarSlett
  2. Hm, er jo en hel del å se der da! Selv liker jeg best å "ta det som det kommer"! Det var det vi gjorde da vi dro for et år siden:)

    Vi hadde forsåvidt bestemt oss for at vi måtte se Central Park, Brooklyn bridge, Ground Zero, Times Square og Rockefeller center!

    Min fremgangsmåte er nesten alltid å ta "the subway" eller trakse og gå så mye som mulig! "Alle" sier at NY er så stort, men de er ikke vant til Norske forhold - så vi syntes faktisk det var veldig overkommelig å gå mye! :)

    Ellers så kan jeg jo anbefale å gå innom NY Library! En liten dose Sex and the City, og veldig stor dose med kultur/arkitektur! Samme gjelder Central Station. Uforglemmelig. Sistnevnte bør faktisk sees veldig sent på kvelden eller supertidlig (før rushet) på morgenen.

    Shoppinglista:
    Det er mange vanlige kjedebutikker vi er vante med der, som HM osv - men de er større og har bedre utvalg - og ofte mer av spesialkolleksjonene .

    Century 21 (Like ved Ground Zero) er en butikk med større kaosfaktor enn Primak! MEN der kan du finne Jimmy Choo`s og andre skatter - og de har alt fra sko og vesker til jean`s, kjoler og undertøy til alle aldre. En slags Outlet midt på Manhattan. Men ikke så lett å få prøvd klær pga mye kø, og umulig for gutter med mindre du skal kjøpe dress...

    Et must for jenter er jo å tilbringe noen timer inne på Saphora...! Bra utvalg i sminke, sminketilbehør og parfyme ++ - og flinke folk (som kan sitt merke) som hjelper deg å finne riktig nyanse/type osv:) En snill type fra Smashbox hjalp meg å finne en fondation jeg fremdeles bruker! Supert!

    Om man er typen, finnes det jo dusinvis av vintage stores i NY - om man ikke er typen er det uansett morsomt å stikke innom!

    Hm, ble litt mye i en kommentarpost dette - skal se om jeg får skrevet et innlegg istedet og kanskje fått med litt bilder! :)

    SvarSlett