mandag 28. februar 2011

Vinterferieweekend

Litt mer blogging er vel sunt? Vel, uansett kommer jeg nå med en liten bilderapport fra helga.

Fredag starta med herlig frisørtime, dyrt - men digg! Trude på H2 Byhaven er kjempeflink og jeg ble fin og blond uten ettervekst igjen:)

Etter frisørtimen, og henting av min kjære søster Monica, vendte vi nesen mot Steinkjer. Etter en liten runde innom Sparbu for å hente med oss Nathalie på 2 år og spise litt middag på Orion (som har verdens beste pizza..) kom vi oss endelig i retning Grogn og Ekkersetera.

Tante Nina og Nathalie!
     
Nathalies Mormor og Onkel Totti
Lørdag var mitt og min kjære Totti sitt o`store mål å få stått på snowboard! Blir altfor sjelden tid/mulighet til å stå over flere dager i gangen - men denne helga gikk det jo:)

Jeg var litt "rusten" i starten kan man si, med et helt usaklig fall - foran alle småkidz`a - i heisen! To ganger... Tjohei! Ikke morro. Banna kanskje litt mer enn kidz`a burde hørt, men når det er så sporete i heistraseèn at jeg faller to ganger, da banner jeg:) Heh.

Det gikk jo fint alle gangene etter det, men liker egentlig ikke t-krok heis kjenner jeg. Stemmer på stolheis!

Litt pause må man ha, så sitter litt på rompa i bakken innimellom:)

















Totti


Søndag var det så fint vær, at vi måtte ut å leke litt i snøen med Nathalie! Så søt og ufattelig snakkesalig til å være bare to!

Nathalie og Tante Nina :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar