torsdag 7. april 2011

Innovative Ninabea

Nå er jeg ferdig på jobb, og skal straks på det første arrangementet for deltakere i "Kvinnovasjon".

Jeg leker jo med tanken om å få lov å drive på med design, merkevarebygging og mye mer morro - selv, med egne strategier, verdier og bestemmelsesrett over hele prosessen. Dette er jo litt skummelt å kaste seg ut med bare blanke ark.. Har skjønt at nettverk, kunnskap om skatt og kanskje litt starthjelp er tingen - derfor søkte jeg Kvinnovasjon, og fikk plass!


Se www.kvinnovasjon.no for mer utdypende info.
Må jo se anstednig ut, derfor "outfit" - tatt av meg selv, med rosa mobil, i en heis - som seg hør og bør! (Faktisk med postvogna også..Og veeeeeldig kornete.. - liker meg selv best bluuury) Haha:)

Skjerf, HM // Genser, Vero Moda // Blomstrete tights, Pimark // Shorts-?

1 kommentar: