lørdag 2. april 2011

Laaang uke..!


Eller, ikke lang egentlig - for tida har gått fort. Men MYE å gjøre!

Har jobbet med å få ferdig masse materiell til en workshop for ungdom som handlet om realfag og samfunnsrelevans. Og med en kamel inn i bildet! Si meg ikke hvordan den kom inn i bildet, men har et bilde av meg sammen med den utstoppa kamelen vi lånte fra Vitenskapsmuseet i Trondheim, skal legge dette ut så fort jeg får overført det.

Så alt i alt har jeg jobbet over en og en halv arbeidsuke, på bare en uke. Ergo har jeg rømt fra mac og internett de resterende timene. Nå har jeg derimot fått sovet av meg stresset, og lover dere 20+ daglige leserne mine å blogge mer i kveld!

Nå må jeg enten ta en dupp (hardt å være til etter denne uka) eller lage meg en kaffe! Satser nok på det siste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar