søndag 10. april 2011

Take, toss or storage?!

Nå sitter jeg godt plassert i det som er ment å være vårt "chillehjørne"/"kosekrok" - inne på vårt ferdige "gjesterom"! (Mangler litt parkettgulv enda, men det skal henge sammen med gulvet på stua og kan først legges om tre uker eller noe.)

Skriver "gjesterom" - for det som nå er fakta, er at rommet mer føles ut som et svært "WalkIn-closet!" Og DET LIKER JEG!

Ikke helt slik det blir når vi får opp den andre garderoben (soverommet) - men enn så lenge

Planen er at rommet skal fungere som en forlengelse av stua, med lite kontorhjørne som etterhvert skal krones med en stor iMac!  :D

Hemnes dagseng og fiiin tapet fra Borge
I tillegg har vi plassert inn en dagseng, senga HEMNES som vi kjøpte forrige uke - og ikke minst en svær 3 meter lang garderobe. Kanskje er det fordi skyvedørene i høyglans hvit plexi ikke er montert enda, men følelsen er en avslappende WalkIn-closet man kan drikke et glass vin og chille i:) hehe:) Vår nye jente-vorspill plass med andre ord!

SYKT stolt for å klare å kvitte meg med dette!
TOSS!! (eller gi bort da..)
I dag har jeg brukt dagen på å sortere hele garderoben min... har jo hatt noen runder de siste årene, men i dag har jeg krympet innholder med 3 SØPPELSEKKER!! Det er mye det.

I like! Ryddig, oversiktlig - og plass til MER!!
Fordelen er at jeg har lov til å kjøpe meg mye nytt! For den nye garderoben (og den som skal komme på soverommet når det blir ferdig) er 5 ganger større enn den vi har "bodd i til nå".

Så, Stockholm here i come!! (I mai da men:) )

Skal få leta frem før bilde, og ta noen bedre "etter" bilder etterhvert, så får dere se hvor dårlig/bra det har vært/blitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar