lørdag 28. mai 2011

Etter hektisk uke følger heldigvis helg




Sitter i sofaen ute på balkongen og drikker hjemmelagd take away-kaffe og tenker på en tøff uke som er forbi ..har også bladd gjennom Trønderavisa - min hjembys o'store avis:)

Ser dere den fine Hortensiaen i bakgrunnen? Den og noen lavendelplanter pynter fint opp på en ganske såstusselig blokk-balkong:) Godt med noen friske pust i oppussingsobjektet vårt. (fremdeles uten stue)



Dette har vært en tøff uke. Startet på forrige lørdag, med trist beskjed om at min kjære onkel Kåre kjempet sin siste kamp. Den helgas festligheter ble ned andre ord avbrutt, og vi dro til Betania for å være der for han den siste tiden. Han rakk ikke fylle 70 år engang. Han har egentlig trosset alle odds, overlevd en traumatisk hjerteopearasjon, koma og slag. Nå slipper du kjempe mer onkel.. Sov godt.

Det jeg lærer av dette er at livet må leves hver dag. Vi må slutte å vente på helgene og feriene, ikke være så misfornøyd med hverdagene, det er de det er flest av. Smile mer.

Uka forløp så med planlegging av begravelse og mye tanker rundt det. Nå skal det meste være klart, og bi kan bare vente på tirsdagen.. Det blir veldig et veldig fint og verdig farvel tror jeg.

Kanskje ikke det som matcher dette innlegget best, men ukeslutt (fredag) slutter med at jeg har tatt et valg om å gå inn 100% for å jobbe med mitt eget firma Ninabea design og Kjør for livet fremover. Så på fredag kl 10:00 ba jeg om to minutter hos min sjef Camilla, og fortalte at jeg skulle slutte.. Ble mottatt med gode lykkeønskninger, og var ikke på langt nær så skummelt som jeg fryktet å si opp jobben/vikariatet! Godt! :D Så bare spre ordet! Ninabea design er fra 1. Juli klar til å ta på seg oppdrag!

Skriver med iPhonen, så dette innlegget er vel langt for den teknologien..! Kommer sterkere tilbake med NyMac-innlegg senere:)



Min nye Mac!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar