søndag 8. mai 2011

Grilling i hagen og inspirasjonssøk

I dag har jeg vært byggassistent og grillsjef.
Litt grilling er obligatorisk når værstasjonen viser over 22 grader i skyggen! (Står fremdeles 20,3 grader - og klokka er 20:00!) 

Søndagslook, med håret i alle retinger! :P
Grillribbe med ruccolasalat og pittelitt gillpotetsalat (det er søndag, så da er det lov)
Jeg har alt for mange jern i ilden om dagen. Egentlig veldig morro, og de fleste tingene synes jeg er utrolig morsomme også.. men, det er jo alltid et men, så klarer jeg ikke komme skikkelig i gang likevel.

Er det inspirasjonen det er noe i veien med tenkte jeg.. Kanskje jeg skal google ordet "inspirasjon"? Dette var det Wikipedia svarte meg:

Inspirasjon
Fra Wikipedia, den frie encyklopedi

Inspirasjon kommer fra latin inspirare, og betyr blåse, pust, ånde inn i eller åndedrag. Begrepet brukes også i overført betydning for stimulans eller tilskyndelse til kunstnerisk eller annen åndelig virksomhet.
Begrepet inspirasjon er dermed et positivt ladet ord med flere betydninger:
Javel ja! Det jeg egentlig sliter med å er å puste?! Høres egentlig rimelig ut, for det er vel travelheten som gjør meg stressa og dermed ikke tid til å puste skikkelig, ergo mangler inspirasjon:) 

Nok luft eller ikke, tenkte jeg skulle fortelle litt om det jeg driver med for tiden, og status på det:)

Oppussing: 
Nå er vi i full gang med stua. Har revet vegger, satt opp stendere, nytt el-anlegg, revet golv, tredd internett, tv- og lydkabler (vi må jo ha sånn fancy skjult lydannlegg i veggene) og i går var vi å kjøpte enda fler gipsplater! For å være helt nøyaktig så kjøpte vi et halvt tonn gipsplater i går - og jeg var med å bære inn ALLE! Så fikk trent bicepsene mine i går, det kjennes i dag. 

Sånn ser stua ut akkurat nå:


Nice?? Ikke akkurat, men blir jo det tilslutt da. 

Kjør for livet:
Prosjektet jeg har vært med på å bygge opp krever sitt om dagen, så det meste med fritid går med til oppgaver jeg har innen det. Jeg lager for tiden design til klær og andre småartikler som key-chain, drikkeflaske og fotballskjorte!

I tillegg må jeg jo også videreutvikle profilen, og vedlikeholde sosiale media:) Veldig glad i profilen vår, den har mye rom for å videreutvikles og brukes på ulike måter innen de ulike feltene vi skal jobbe med.

Veldig morsomt om dere som leser bloggen min vil følge oss:
FACEBOOK: http://www.facebook.com/KJORFORLIVET
TWITTER: http://www.twitter.com/KJORFORLIVET

Nei, dette ble et sjeldent langt innlegg! Nå må jeg gi meg over til diverse jobbing, akkompagnert med denne, igjen så er det søndag og lov:
Mmmm, Premium 70% sjokolade er digg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar