torsdag 2. juni 2011

Jobbe, jobbe hele kvelden lang!

Kjøkkenjobbing - med to maccer! Ja begge er mine - den ene er Renatesenteret sin, og den andre helt spiltter ny..! Og MIN! <3 Må jo ha det når jeg skal jobbe med eget firma:)
Vår nyinnstallerte peis (Nordpeis, Trio 3) og nye skiferplate! Blir pent!
I kveld har det blitt utrettet endel her oppe på Sverresborg! Husfrua sittet på kjøkkenet og jobbet med rallycross-bil-design og travprogram.. (jah, vet det er temmlig forskjellige saker..hehe!) og husfar har pussa ned og lagt på nytt lag sparkel i hele stua.

Nå ligger han utslått på "sofaen" - altså utrekkssenga inne på "hybelen" - altså gjesterommet som for tiden også er stue - og jeg sitter på kjøkkenet og jobber.

Har tenkt å gi meg nå da, kjenner det i både rygg og skuldre at det har blitt noen timer. Men litt penger blir det i alle fall ut av det. Kristi himmelfartsdag har altså ikke vært noen fridag hjemme hos oss, men det spiller jo ingen rolle når helga er noen timers "vanlig" jobb unna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar