lørdag 9. juli 2011

Stessehverdager og helger..!

Nathalie på 2,5 og jeg har lekt på plena! Det er fin sommeraktiviet det! :D
Det har vært en del stressende dager i det siste..! Og ikke mye tid til overs. Men snart, snart er det ferietur som er greia! Sicilia i 14 dager. Med avslapning, sol, bading, øl, latter og smil, og ganske mulig litt solbrenthet også.

Jeg har så mange ting som jeg gjerne skulle ha blogga - men har virkelig ikke rukket på det rett og slett. Kanskje jeg rekker litt i morgen, vi får se:) Om ikke så ønsker jeg alle en god sommer, og satser på et "detteskjeddevårenogsommeren2011"-bloggeinnlegg til høsten.

Det meste jeg har tatt meg til finner dere uansett her... så sjekk gjerne innom innmellom når det er stille her inne på bloggen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar