mandag 3. oktober 2011

Pause, takk!


Hei og hopp! Mandagen har starta bra, og har fått gjort masse jobb, vaska klær og mailet hit og dit. Nå MÅ JEG HA PAUSE! Oppdager plutselig, og da har jeg sikkert sittet å vært det lenge uten å merke det, at jeg er superrastløs og litt "kje" i kroppen. (Skrives det virkelig "kje"?!) Kanskje der er for mye kaffe??

For mye kaffe gjør at jeg biter i skisseboka av frustrasjon!! Grrr!

Tror jeg må finne på en unnskylding for å stikke opp på butikken, bare for å komme meg ut i noen minutter, før jeg må jobbe igjen - dette er en jobbdag med mange deadlines!

Senere i kveld får vi besøk og da skal jeg hjelpe Marit (og Åsmund, - åpenbart) med å komme på en bra måte å designe invitasjonen til bryllupet deres som er i Juni 2012, det blir koselig! 

2 kommentarer:

  1. Fine skisser! :)
    Kje har jeg aldri hørt:O Hva er det?;)

    Besøk gjerne min blogg og legg igjen en kommentar til meg også:D
    www.evas-oase.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Haha, jeg måtte nesten slå det opp..! Jeg trodde det betydde å være litt rastløs, urolig eller noe sånt. Har mange ganger hørt folk si det, men det må være i andre sammenhenger enn jeg tror! haha! Det betyr faktisk geitekilling! Eller er en forkortelse for "ikkje", - altså nekting..:)

    Takk for skissekompliment!

    SvarSlett