lørdag 11. februar 2012

350 mil - fra Trondheim til Sicilia!

HEI! Jeg er tilbake! Har vært helt "av" den siste måneden - takk til dere som har vært innom her for å ikke få nye som helst nytt - dere får herved tittelen som mine faste følgere:) <3

Har faktisk kjørt så mye som 350 MIL(!) i løpet av den siste måneden!! GOSH (som Linni sier!) - det er mye! Kunne like gjerne kjørt herfra til Sicilia!
Ahhh! Sicilia (eller Stomboli da, som er der bildet er tatt) - jeg lengter tilbake til fregnete ansikt, sang og solbleika hår og solbrent kropp i sommerkjole.. ! (Nesten i alle fall.. :P )
I skrivende stund sitter jeg med en "bolle" chai-te og funderer på hvordan jeg skal legge opp bloggen - og hva den skal inneholde. Lurer litt på å dele bloggen i "to" - og la det være mest Nina her inne, og dra med faglige prosjekter og inspirasjon over på www.ninabea.no. Hva tror dere? Kjipt å dele "livet" i to, eller mer saklig?

Det kommer nemlig en del prosjekter fremover, Ninabea design og branding er i utvikling og får stadig mer å gjøre og flere kunder! Det er supert! :D

På samme tid har jeg lyst til å blogge litt mer om interiør, vi er jo straks i mål med renoveringa/oppussing av leiligheten. Og da står siste krone på verket for tur - interiøret! Samtidig liker jeg mat og det kunne jo ha vært noe å blogge om, - eller trening. Mote hadde jo også vært kult å hatt som et tema.. *valgets kval*

Alt kan uansett ikke blogges om sammen med "buissiness-sida" av meg, så jeg vurerer å skille det litt. Vi får se, jeg går herved inn i tenkeboksen.


2 kommentarer: