onsdag 25. april 2012

Kurs med drømmejobb-dama Gry Sinding!

Nå er jeg på farten ut døra, - skal på kurs med Gry Sinding i dag og gleder meg veldig! Kurset holdes gjennom Kvinnovasjonsgruppa mi og tema er markedsføring og sosiale medier. Tipper på at Gry sitter på noen smarte grep man bør ta for å gjøre seg bemerket på en god måte - og ser frem til å bruke disse etterhvert :D

For de av dere som ikke vet hvem Gry er - kan dere gå inn på www.grysinding.no - helt perfekt for deg som driver egen buissness eller er freelance!

Når jeg er inne på det, bør jeg vel reklamere for noe JEG ble inspirert til å gjøre etter å ha sett en motivasjonsvideo med Gry... Nemlig rekamere for gründernettverket "Gründerjenter"!


Gründerjenter er et nettsamfunn for Gründerjenter. Del erfaringer, frustrasjoner og utfordringer med andre i samme situasjon. Sammen er vi sterke! Tanken er at der ska være for alle jenter som driver med virksomhet i større og mindre grad, - fra bloggere til buissinessjenter og freelancere - rett og slett alle som er Gründerjenter og deler samme situasjon!


Målet er at vi i dette nettsamfunnet skal heie på hverandre, motivere og bygge opp hverandre når vi har utfordinger.


Sjekk ut facebooksiden til gründerjenter her! www.facebook.com/grunderjenter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar