lørdag 22. januar 2011

Åh, herlige lørdag!

Dette er offesielt et "rosablogg-innlegg". Ha! Så er dere advart på forhånd:)

Det nye året har starta hektisk, vært mye å gjøre både på jobb (planlegging av nytt nettsted), i leiligheten (med rydding og klargjøring til neste oppussingsfase) og ikke minst i min "fritidsjobb"- er nemlig med på å bygge opp en organisasjon, og det er ikke gjort på en time:)

Så dagens tema er: Nina! - så her sitter jeg med ansiktsmaske (fra HM) , urtete og skal snart skrubbe og fikse meg i dusjen! Så skal GHD-tanga som min kjære lillesøster Monica gav meg til jul til pers! I dag skal det krølles!


Senere i dag kommer min søte niese Nathalie! Jei! Hun er to år og prater som en foss! Skal høre med mamma Camilla om jeg kan får legge ut et bilde av henne senere i dag:) Mamman og pappan til Nathalie er også med og de skal være her til i morgen - for da skal vi plaske og herje i Pirbadet!

Som seg hør og bør: Hvordan er deres lørdag? 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar