torsdag 17. mars 2011

Snart tilbake til normalen, og SOL ute!

Nå er jeg snart oppe å gå for fullt enda - bortsett fra at jeg må samle bittelitt energi igjen og en irriterende suselyd i venstre øre er jeg ikke lenger en sytende, bihuletett unge lengre! Ja!

Og så sinnsykt digg det er med sol og mildvær! Følte jeg levde igjen for første gang på lenge. I dag ble det solbrille på toppen av hodet og småsko på bena!

DIGG med sølepytter og småsko! (Din sko)

Haha, småshabby og bad hair på vei hjem fra jobb :P Solbriller kjøpt i Chinatown, NYC!

I morgen står det endelig trening på programmet igjen, så da blir det Hard Mage 20 + DanceMix 60C med min kjære Merete. Passer bra, da vi var på XXL på mandag, og jeg kjøpte meg ny treningstights og jakke. Med snøsmelting og solvarme skal jo snart løpeskoa i bruk igjen også.


Vind"tett" løpetihts fra Asics! Veldig god!

Løpejakke fra CRAFT, min er ikke svart, men er i den rosafargen som er på sømmene
Satser på sol i morgen også!

2 kommentarer:

  1. Og vi har deal på minst en tur i uka i marka med joggesko på beina ;-) I tillegg til mage og dancemix selvfølgelig!

    SvarSlett
  2. Jepp!! To ganger i uka med Merete og Nina Workout! That`s the deal!

    SvarSlett