søndag 13. mars 2011

Syk og svak..

.. og dårlig bak?! Vel, uansett slagord står formen ikke helt til energibehovet for tida. Har masse å gjøre og mange jern i ilden, så det å være syk, igjen, er utrolig lite passende.

Har nemlig bihulebetennelse igjen, på motsatt side av den jeg hadde for bare tre uker siden. Og det gjør så sinnsykt vondt..! Spiste antibiotika for den forrige, og det er vel ikke helt sunt å spise for mye av det - så denne gangen må det vel få gå sin gang.. Ikke fornøyd!

Lengter mot sommer, sol og energi!

Mine mål er jo helt uforenelige med en sånn "lidelse":
  •  Har som sagt masse å gjøre, både PÅ jobb og som freelanceoppdrag!
  •  Er supermotivert til å trene
  •  Bør hjelpe min kjære Totti å renovere/pusse opp (Takk for at du er flink kjære!)
  •  Har lyst til å være ute, stå på snowboard, teste skia osv.. 

Istedet har jeg oppholdt meg skjelvende, sutrende, svimmel og full av "vondt" i horisontalen på soffan. Og brukt opp flere pakker Kleenex! (Takk for at dere lager balsamerte tissues!)
Det var min helg inkl. hele fredag. Så jeg satser på bedre formkurve fra i morgen av og utover uka! :)


En aldri så liten energiboost fra denne søndagen er jo likevel at planlagt jentetur til Stockholm er bestilt! DET er DIGG da! SÅ nå skal jentene på tur i mai!

PS: Om noen har fine "kjærringråd" mot jevelskapen tar jeg gladelig imot:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar