søndag 7. august 2011

I gang igjen!

Nå har det vært sommerferie, og jeg har vel egentlig hatt ferie fra bloggen også. Planla å oppdattere med ferieuke to og bildedryss fra den. Tidspunktet passet, som dere ser under, ikke den dagen - så den oppdatteringa kan jeg heller komme med etterhvert.

Et annerledes Norge har vært tilholdsstedet i siste del av ferien, og jeg har vært med familien min på Steinkjer/Sunnan/Sparbu og hatt en sikkelig utekveld i Bartebyen!

Mitt hjemmekontor! Innbygd i PAX Ånstad skyvedørsgarderobe. Sånn at man kan skjule den bak skyvedørene når rommet skal brukes til overnatting, eller det skal være ryddig:) Neste i mål, må få hengt opp lampa og lagt på noe kul tapet som skjuler hullene til hyllene.
Nå er jeg i full gang på jobb igjen - og selv om jeg må innrømme at jeg er veldig trøtt, går ting ganske bra! Det liker jeg. Altså har jeg endel å ta meg til, og nok oppdrag til å slippe å bare spise havregryn:D

Høsten blir nok litt uforutsigbar, men forhåpentligvis finner jeg et taktisk måte å få nye kunder på:)

Nå jobber jeg med videreutvikling av Kjør for livet, og klubbetableringene. Min oppgave er å skape rammen rundt klubbene på web, og finne noen fellesnevnere, som visuelt kan knytte de enkelte klubbene sammen selv om de har ulike lokaler og er spredt ut over vårt lille land!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar