tirsdag 9. august 2011

Krysser fingra!

I dag har jeg fullført en del av en idè som skal være med å konkurrere (som en av to) om å bli tatt "inn i varmen" og fullført! :) (Litt keitete forklart, men dere skjønner vel tegninga?)

Har da altså laget en visuell identitet, og håper å vinne frem til følelsene deres med den! Krysser fingra!
Ting er nokså hemmelig, men et lite glimt kan jeg vise dere uten å avsløre noe....

Kan nok ikke si stort mer, de som har fantasi får heller fundere på hva det kan være:)

Dagen i dag har ellers vært veldig koselig, med frisørbesøk hos Trude på H2 Byhaven (som desverrre skal ha en frisørpause og bo i Aussie i et år.. buhu!) og Lunch/Brunch med Therese! Biffsalat var bra!

Nå har jeg faktisk fri resten av kvelden, og det med god samvittighet for jeg er helt på skjema for denne ukas arbeidsoppgaver! Jippi! Så da skal jeg drikke te og sitte på rompa i sofan, med Greys Anatomy på skjermen! Jei!

Hilsen Nina Dagbokblogger! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar