fredag 30. september 2011

Du får vente til fredda..!

Da er helga endelig (og plutselig) her igjen!

Ekstra god helg blir det også, Tor-Erik har vært i Bergen på kurs nesten hele uka, - og kommer hjem om ikke så alt for mange timer! Håper han tar med seg finværet!  Så derfor tittelen på innlegget.. venta på Totti "hele uka" - liker ikke å være alene hjemme jeg. Litt pyse, og mest kjedelig å være alene hjemme.

Regner med det ikke bare er meg som liker å ha "flere i huset"?

Arbeidsdagen i dag har gått greit, fått unna en del "gnagende" oppgaver jeg er lei av! Jei! Starta litt senere start enn planlagt - da Tor-Erik skulle ringe å vekke meg men glemte det.. Men pyttsann, det er helg.

Nå blir det å finne på litenmiddag som jeg kan spise nå, og handle inn koselig middag til senere i kveld! Og så må jeg støvsuge, sette på klesvask.. blablabla. Ikke mine favorittaktiviteter akkurat! :P


I morgen tar forresten jeg og Merete turen til Åre! Litt tidlig tenker dere kanskje.. Ja, det er ikke for å så på ski (selv om jeg gleder meg til det!!) Vi skal bare kose oss, sitte på cafè og være litt på "harryhandel":D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar