tirsdag 27. september 2011

Lille Matheo på besøk

I dag har vi vært supertante og superonkel, og det fordi lille Matheo har vært på besøk.
Den superfreshe mamma´n hans, Camilla (Tor-Erik sin søster) hadde så lyst på Lisa Williams forestilling, og bestilte seg billett til den mange måneder før Matheo kom til verden!

Hun hadde egentlig termin 13.-15 september, altså for såvidt to uker siden - og selv om Matheo kom til 2. september, kunne hun godt ha født i dag altså!
- Men det gjorde hun ikke, og Matheo er nesten 4 uker gammel, og har vært vår gjest i kveld!
 Onkel passer på:)
Så kvelden har gått med til mating med flaske, bleieskift og kos..!

Kjenner at det ikke er helt min "greie" enda, men ok for en kveld da såklart! Jeg har nemlig litt babyangst. Ikke for babyen, - men for å bli gravid, føde, være i permisjon osv. Ikke helt tipp, topp å ha det 28 år gammel. Skal ikke den biologiske klokka ha begynt å tikke fort nå?? Ikke min tydeligvis. Men tantegenet det har jeg! Og låner gjerne Matheo (og Nathalie også) for en helg. Så får jeg se på det som trening, så kommer nok lysta ettehvert også:) Hehe:)

4 kommentarer:

  1. Bærre å skjerp sæ! Fleir som vill bli tante sjø.

    SvarSlett
  2. Det kommer nok etterhvert :-) Du (og Totti) er nå superflink med barn så det blir ingen problem når den tid kommer!

    SvarSlett
  3. Til og med æ får lyst på fleir nå æ ser den superfine litjgutn (og æ e definitivt ferdig)! Det bli da annerledes når dåkker får egne da sjøh. Og permisjon - du treng bare ta 6 uker etter fødsel. Resten kan pappan ta! ;-)

    SvarSlett
  4. haha:) Monica søsteret! Det kommer nok. (Alle skal få..!) Men har sagt jeg vil gifte meg først - hinthint til Tor-Erik som ikke leser her uansett :P

    Takk for tilliten Merete! Vi har jo Nathalie, Matheo og Mie som kalte meg Tante i helga! Hehe:)

    Monica søskenbarn: Det er bra! Vi har faktisk diskutert det der, og er vel enige om 50/50 i det minste:) Litt utradisjonelt - men det er vi vel uansett:)

    SvarSlett