onsdag 28. september 2011

Ruskevær ute = høststemining inne


Ikke mye trivelig ute lenger, spesielt ikke på terassen! Neste råtne planter og lite blomster igjen, med unntak av noen margeritter som kjemper mot regnet og blåsten! Ser dere den potta inni hjørnet ved bøtta, - inntil søndag (tror jeg) var det en liten fin potte med påmalt rosemotiv (som jeg egentlig ikke kjøper, bare at denne var så fint laga) som vinden knuste... Høsten er definitivt her. Og snart kommer nok snøen.

Høsten kan jo være fin også! Her er et bilde jeg har tatt for noen år tilbake, på tidlighøsten tror jeg, og som ble ganske fornøyd med. Bildet uretusjert og er tatt i Korsvika, på Lade i Trondheim.

Sånn har altså dagen min vært, til nå. Og det er digg å være inne når det er drittvær ute, det er jo positivt! Men nå skal jeg ut å "kjenne på været" - og kjenne at jeg lever(?!) For jeg må nemlig på butikken å kjøpe meg middag, før jeg skal på dansing senere i kveld.

Derfor legger jeg med et stemningsbilde med tema "dansing og høst(sensommer) også! Så kan vi drømme oss bort litt...
 (Bildet er lånt.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar