lørdag 24. september 2011

Lørdag med M&M!

Lørdag er litt sånn by-dag her i huset! Eller oppussingdag også da:)

Mens Tor-Erik skulle pusse sparkel/gipsskjøter fant jeg like greit ut at jeg rømte leiligheten!
(Er så mye støv og dritt, og ettersom det er gangen som er rommet det gjøres i, blir jeg stuck enten på stua eller kjøkkenet - og kommer meg ikke på badet engang uten å støve ned..!)

Så da rømte jeg altså!

Dro en tur på IKEA og etterpå ned i byen med M&M, aka Merete og Mie-Isabell!
Superkoselig å tilbringe lørdagen i byen, og Mie-Isabell er så søt!


Hun måtte jo ha en egen pose til lørdagsgodtet, så da fikk hun sin egen "I love salg"-pose. Haha! Søt ja.

Vi tusla litt rundt, og satt litt på  Tulla Ficher etterpå. Super lørdag formiddag! Nå skal det pusles litt i heimen, før Okseskysausgryte med fløtegratinert sellerirot står på lørdagsmiddagsmenyen! NAM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar