torsdag 22. september 2011

Ny (foreløpig) header, - og ny start!

Hei! Lenge siden sist. Har mange ting å blogge om, bare ikke hatt lyst til å gjøre det.
Tror det er fordi jeg legger for mye i det (igjen),  - men nå hopper jeg bare i det og kjører på!
(Og håper dere faste følgere som har titta jevnlig innom selv uten noen nye innlegg kanskje hadde lyst til kommentere i blant?)

Har lyst til å skrive litt om det jeg har opplevd i august, så det det blir herved første punkt på "blogge-lista". Jeg vil ikke love akkurat når jeg kommer til å blogge om det, men skal prøve å få det gjort relativt kjapt:)

Ja, header ja... Her er jeg virkelig ikke helt komfortabel. Har jo rotet meg ned i "hverdagsblogg-kategorien" - og med den kreves det en header med et fjes på, eller? Jeg er nemlig ikke så lett å ta supre, hårflagrende bilder av! - Ikke at jeg ikke vil, eller prøver for den del. Men akk, trening gjør ikke mester her. Derfor får dere et uretusjert selvportrett, bloggkorrekt snapshotta i et speil (speildør for å være korrekt) - tatt på en liten øy kalt Panarea da vi var på Siciliaferie i sommer...

Midlertidig godkjent?



Edit: På grunn av endringene i designet (bredde og sånt) ser mange innlegg nedover ganskje kjipe ut. Men, de gidder jeg ikke å endre på.. Så da vet dere det! :)

2 kommentarer: