søndag 16. oktober 2011

Å kjøre rallycross med Kronprinsen..!

Meg i midten, sammen med mange glade Kjør for livet-patrioter! Bildet et tatt av Camilla Smistad Tofterå, i anledning Kronprinsparets 25.års bryllupsdag, og utdeling av diplom til Kjør for livet i forbindelse med Kronprinsparets Fonds markering av dagen.
I morgen kommer Kronprinsen og Kronprinsessa på besøk til oss i Kjør for livet!

Jeg er grafisk designer og merkevarebygger i Kjør for livet, og det er stort at de kongelige ønsker å gjøre stas på en organisasjon jeg har vært med å bygge opp strategisk, og ikke minst laget den visuelle identiteten for! Sist skrøt til og med Kronprinsen av logoen/det visuelle jeg hadde laga! <3
(Det burde jeg kanskje ha fått skriftlig og hatt som referanse på cv`n? :D haha! )

I morgen har vi en litt annen vri på dagen, da Kronprinsparet har uttrykt at de gledet seg til å se hva vi holdt på med i action... Det skulle de kanskje ikke ha sagt...? Ettersom vi da har lagt opp programmet slik at de selv skal være med på en ekte "løpsdag" på motorsportbanen Bollandsmoen i Ler!

Det vil først bli actionfylte aktiviteter for både kronprins og -prinsesse, og etterpå skal førstnevnte skal også sitte på med Knut Ove i Kjør for livet-bilen i et eget "Royal Heat"!

Arrangementet er også for deg og meg, og vi stiller med pølse og underholdning til de som ønsker å være på det kongelige løpet sammen med oss! Eneste kriterie er godt humør og oppmøte senest kl.11.00!

Jeg er utrolig glad for å få oppleve slike ting med Kjør for livet! Det er nok ikke alltid vanlig i min yrkesgruppe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar