mandag 17. oktober 2011

Kronprinsen, hjelmen, gaven og meg!

I dag har jeg en gang til fått hilse på Kronprinsen! Sist var 22. juni, og nå i dag den 17. oktober samme år!  Noen tror kanskje jeg skryter litt, men når man blir så stolt over å ha utrettet noe - og får god tilbakemelding av noen (i dette tilfellet kongelige, tihi:)) - så er det lov å skryte synes jeg.

I tillegg var det meg som lagde, printa, ramma inn på stuegulvet og neste-overrakte gaven fra oss! Som skal henge på slottet..? Jeg lever i den tro:)
Forferdelig sleasy blikk, men det er bare fanden i meg som kommer frem når jeg blir litt selvgod! Haha! 

Det har blitt MASSE medieoppmerksomhet fra dagen, til tross for at Kronprinsessen ble syk og ikke kunne bli med. Kronprinsen skulle hilse, og ønsket å gjennta seansen (spesielt kjøringa!) snart igjen, og lovte å ta med henne da! :D

Haha sier jeg bare! Litt starstruck..? Neida:)
Det finnes mange bilder, mange jeg ikke er med på - og noen vi ikke har fått tilsendt enda. Mange skal jeg dele senere, men bildet over er et bilde kan jeg må dele i dag! Det ble tatt etter at Kronprins Haakon dro hjem. Det er av meg i hjelmen hans! Jeg er den første som har hjelmen på hodet etter at han hadde brukt den! Kanskje det gir meg litt kongelig "prinsestøv", eller noe helt annet!? Arti for ungan!! (og FOR en stygg thumbs up(?)! - den må jeg øve mer på!)

EDIT: Jeg forventer at minst tre finner en smart/usmart/usakelig ting å kommentere på dette innlegget! :P

2 kommentarer:

  1. "på tross av" til tross for, passe ber.
    Ellers, så har du jo mista tommelen en gang? E itj rart du har dårlig thumbs up da?
    Og te slutt, dåkk e superflink og æ e megastolt <3 Og bilde heng helt sikkert på slottet, over senga te Sonja og Harald.

    SvarSlett
  2. Haha, der har vi det! Avkappa tommel som 6-åring. Jepp. Derfor den dårlige thumbs up-en! Da e det bare å drit i å øve, og heller øve på nå ainna:P

    Synes godt Sonja og Harald ska ha det ja:) PS. Står nå hemmelig på det å, men det veit itj dæm:)

    SvarSlett