tirsdag 11. oktober 2011

Robyn og John Olav Nilsen og gjengen på UKA-11

I skrivende stund sitter jeg å gleder meg til at Totti snart kommer hjem, så vi kan hive i oss litt mat og kanskje noen øl(?) før vi stikker på konsert!

Vi skal på konsert med denne dama her:
.. og jeg gleder meg!!

I tillegg spiller John Olav Nilsen og gjengen! Mye for pengene!

Har sett begge før, på henholdvis Steinkjerfestivalen og Pstereofestivalen. Forøvrig to festivaler jeg i utgangspunktet liker veldig godt fordi de er "byfestivaler", - men som vareier litt på om de har artister jeg har lyst til å se.

Selvsagt gleder jeg meg mest til Robyn, men gutta er ikke så ille heller:)

Hva skal du i kveld??? Jeg skal rope "Hang with me" der jeg står (litt langt bak i teltet i Dødens Dal) og keep"Dancing on my own"! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar