lørdag 22. oktober 2011

Ryddemania er en fin lørdagsaktivitet

Dagens STORE "to do" var å starte på utrydding av "soverommet" vårt. Rommet har vært brukt i nesten et år snart, til å bare stable bort rot og møbler som vi ikke har hatt plass til... Verst er det at det er ytterst FÅ ting vi savner de inne også... Og det er stappfullt! 10 kvm med stash, møbler og rot... fra gulv til tak.

I tillegg er jeg en aldri så liten hamster, eller jeg har nok garrantert vært hamster eller skjære i mitt forrige liv.. Jeg samler, og er skikkelig dårlig på å kaste ting...

MEN I DAG! Da kjente jeg en yrende liten følelse i magen... jeg var i kastehumør! Totti formelig hoppet av glede (eller, det turte han ikke.. men han ble glad da jeg sa det) :) - og resultatet var at Nina kasta nesten alle interiørbladene!! Kun noen få er igjen til inspirasjon.. Og ALLE jentebladene/glozzy magazines!

På vei til papirkonteinern!
En av sikkert ti baljer med blad.... *huff*

Næææææiii, ikke inn DER!! Vi kommer jo aldri ut igjen..!

Jeg gjør det! Jeg har faktisk gjort det!! *flink*
Nå blir det strax kino på meg og Totti med Stefan og Inger! Vi skal (endelig) se Hodejegeren!! Den har jeg store forventlinger til!!



Har du sett Hodejegerne? Hva synes du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar