fredag 21. oktober 2011

"Ønsket Haakon velkommen"

I dag har jeg "min egen side" i lokalavisa! Ikke bare jeg som ønsket han velkommen riktignok, men lokalavisa vinkler det uansett sånn som de vil:) Jeg deler den med Kjør for livet, Kronprinsen og Jan Tore (som også er fra Steinkjer), og vi har alle ønsket han velkommen (to ganger!)

Steinkjer-Avisa er min hjembys avis, og de ville skrive litt om meg og det jeg gjør i Kjør for livet. Artikkelen handler mest om meg, og at jeg er skikkelig gira på å jobbe med merkevarebygging og design på egen hånd, men selvsagt mye om Kjør for livet også! Vi er jo flere som har forlatt trygge jobber for å jobbe med Kjør for livet, og det er ikke bare bare det. Men det har jo gått bra, heldigvis.

Så merk at det kanskje virker som om JEG har hatt Kronprinsen på besøk, men det er altså ikke bare meg:) Haha! :)

Side 20 i denne ukas Steinkjer-Avis. (klikk på linken under for å lese teksten)
Ikke like pent i nettversjon, men følg denne linken for å se den også. Teksten er vel den samme:)

1 kommentar: