onsdag 16. november 2011

Et lite pusterom..


Har mye å gjøre for tiden. Derfor tok jeg en pustepause! Er jo en skam å ikke ta en tur ut i dagslys når man faktisk har sjansen som jeg som bestemmer over min egen arbeidsdag har. Et virkelig privillegie er det!


Skal ikke behøve en unskylding for å ta en pause egentlig - men jeg gjør det. Derfor bestemt jeg meg for å gå på butikken en tur. Har aldri vært flink til å ta pause. Ikke har jeg røyka eller hatt mange venner som har gjort det heller - og fått pause på den måten. Det jeg vanligvis gjør i stedet for å ta pause, - er å gradvis bli sløv i hodet og miste all konsentrasjon som jeg har brukt timer på å bygge opp:P Ikje braa!


SÅ, - derfor gikk jeg "saaaakte" til butikken i sola.. Og bestemte at jeg skulle puste, lukte og se rundt meg. Dette var noe av det jeg så - utrolig fint. Det er museet på Sverresborg. Har aldri vært innenfor portene, bare sett inn dit. Det må være et mål å komme seg inn dit snart, det ligger jo en helt egen og annerledes verden bare 50 meter utenfor døra. :D

Hva gjør du når du tar pauser?? Og har du noen pausetips som gir mer energi?
Og er ikke det nydelig på Sverresborg Museum!? :D

2 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder! :)

    "Pausene" mine blir litt for ofte fyllt opp av facebook eller planløs surfing... men når jeg tar meg sammen, så går jeg en liten tur til nærmeste kafé, kjøper meg en kaffi og sitter med den og leser avisa eller kikker ut. Da synes jeg at jeg har unna meg litt luksus:)

    Når jeg kommer på besøk til deg så går vi på museet!

    SvarSlett
  2. JAA! Museum med Siljen blir superdupert!

    Ja, facebook/surfefellea er dritt (stort sett) - ender opp med å "kjøre i ring" tilslutt..:P

    SvarSlett