lørdag 19. november 2011

Dilla på Pukka-te!


Jeg sitter og skriver et STORT blogginnlegg om Dublin <3 !
- Og drikker Pukka-te! Har fått helt dilla på den teen!

Her i huset (leiligheten..!) er den maskuline parten i full sving med mekking av vindusutforing! I går ble vi ferdig med å legge den siste biten med fiberduk på hovedsoverommet som vi ikke har brukt siden januar!! Det betyr at vi er ferdig med ALL gipsplateoppsetting, sparking, pussing og fiberduklegging! Nå mangler vinduforinger, riving av gulvbelegg, maling av vegger og legging av gulv! Så er vi i mål!!! Med ALT! (minus småting som listverk ved gulvet osv... )

Det betyr at vi kan bruke hele leiligheten igjen, og alle rommene! Jippi! Tok bare godt over et år å renovere en leilighet på 65 kvm.. :O

Jeg bare nyter en jobbefri lørdag! Fin arbeidsdeling synes jeg!

Da skal jeg fikse noe drikke til vindusutforingsmesteren, og kose meg videre med Pukka-te og skriving av Dublinguide! Ha en fin lørdag!

2 kommentarer:

  1. Kanskje man sku ha prøvd den teen da ;)

    SvarSlett
  2. Haha, ja gjør det! :) (må innrømme at jeg bare er halvveis i min første tepakke jeg også!) Men dilla har jeg fått! :D

    SvarSlett