mandag 28. november 2011

Matheo - døpt i Mære kirke 27.11.2011

En litt annerledes helg! Masse kos med Matheo og storesøster Nathalie - og i tillegg var vi kun på et sted denne helga da min familie var i Dublin (uten meg...!). Rolig og avslappende med andre ord!

Har begrenset med strøm på maccen min - da laderen ligger igjen på Sparbu/er underveis i posten. Må likevel vise dere noen bilder fra dagen!
The "God parents"
Gudforeldre, Matheo, Pretinna, Foreldre og Nathalie på snart 3 år

Storesøster Nathalie, så fin i kjolen sin! Hun underholdt (ikke på en dårlig måte nei) både i kirka og under hele kalaset! 

Stike a pose! Dagens antrekk! Kjolen (som er under kappen) er kjøpt i Dublin og skikkelig fin! Kappen er kjøpt i London i fjor på denne tida:) (Nope - ingen linker så dere får ikke kjøpt de)
Gaven fra oss

Gyngezebraen på bildet er underveis i posten! Den bestilte vi på LekMer.no - jeg nemlig digger leker i tre! Ingen ting kan måle seg med det:) Og Kardemommeby skal vi være med Matheo, Nathalie på 3 og resten til neste sommer.

Mitt bidrag til kakebordet! Ninas syndefulle sjokolademousse! I forkant var "muffinstreet" som Camilla lagde.

Jeg leker fotograf og Matheo er modell - det er IKKE lett..! Men tror vi fikk en del fine til slutt! <3

"-Der får du gummor, for å plage meg til å ligge å posere i KJOLE i 20 minutter!"

3 kommentarer: