tirsdag 29. november 2011

Hårmodell og økonomikurs!

I dag er "arbiedsdagen" min litt forskyvd. Jeg har bare minutter med batteri igjen på maccen (har vært utrolig flink å spart!) og det sier seg selv at det ikke er så mye effektiv jobbing uten den i live.

Derfor innvilget jeg meg en god dose søvn i natt og sov lenge! Digg! Er vanligvis ganske så flink og er oppe så godt som samtidig med Tor-Erik hver dag. Men nå kjennes det at det ikke er spesielt mye lys i løpet av dagen.. Jeg er tydeligvis totalavhengig av dagslys og aller helst sol for å ha mye energi...!

Vi lever MYE MER om sommeren! Eller? Bildet er lånt av klairy.deviantart.com
Men, jeg skal jo få gjort noe fornuftig i dag også. Det er vel det som er "meninga med livet" - så på programmet står det Økonomikurs - del 2, med Kvinnovasjon fra 16:00 - 21:00..puh! Godt det er praktisk vri på det i dag, med et monopollignende spill om jeg ikke tar feil.. Bli spennende å se om det jeg tror om bed.øk stemmer! Haha!

Før kurset skal jeeg til Lotte, for hun er frisørlærling og trenger alltid hårmodeller! I dag er det visstnok brudeoppsett på timeplanen - så da får vi se om jeg blir skikkelig pen på håret under økonomisamlinga eller om det må tas ned en tone:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar