onsdag 14. desember 2011

Tre nøtter til Askepott?!

Dere må jo få se hva jeg planlegger å ha på meg..!! Det vil jo komme bilder i etterkant, men en sniktitt er jo alltid morsomt for den nyskjerrige..!

Jeg må innrømme at jeg er ei kjolejente! Derfor har jeg kjøpt meg kjole for lenge siden. En svart, klassisk kjole i skikkelig tykt og stødig stoff som sitter som støpt... (ja, vet et er riski bissniss..) Så det har ikke vært fråtsing de siste dagen akkurat, må jo ikke utfordre "den formstøpte" kjolen heller :)

Sånn ellers er jeg litt stressa..! Det ågr smått om senn opp for meg hvor jeg skal, og hvor mye prestisje det faktisk ligger i det. Og i å oppføre seg korrekt, kle seg korrekt og være ren og pen. Og ikke minst, unngå å overdrive..!

Hadde jeg bare hatt tre nøtter å knekke, slik Askepott hadde - så hadde jeg sluppet tenke??
Nåvel, det har jeg ikke - dermed har jeg tenkt slik:

KJOLEN: En A.B.S-kjole (Allen by Swatch) - Kjøpt i Dublin
Tror ikke akkurat min kjole finnes på websida her, men mange andre fine kjoler er det!
 Røde sko under den lange kjolen... De er 14 cm, - og det må til for den er lang! Lundbergs - Nelly.com
 Jeg er virkelig ingen frisør!! Men håret må jo opp, - eller delvis opp. Har tester fire ulike og lander på denne, litt uferdig her, men en slags "hestehale" på ene siden, med krøller i bunn. Asymmetrisk hår er fint!
- I`ll do my own make up..!(?) Duse øyne og streke lepper? Eller burde det ha vært omvent? :P 
Smykker! Noe arvet, noe dyrt, noe juggel.. Og rød neglelakk for å matche skoene som bor under kjolens side skjørt et sted..! Klassisk er det i alle fall. Og ja, jeg blander sølv med noe gull. Men gullet er ekte og "sølvet" ikke... Så noe staselig må man jo ha når man leker Askepott på slottet for en kveld:)
 Kveldens veske! Ganske så klassisk den også, men litt "paljetter" må jeg ha! Den er i mer en sølvtone enn det ser ut til her! Kjøpt på Accessorize i dag for 419 kr. (link til den i gull)

Oæhh, nå må jeg begynne å fikse, dusje, lakke negler osv..! 
Snakkes!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar