tirsdag 13. desember 2011

Invitasjon til "Jul på slottet"!


Jeg har ventet litt med å fortelle dette, men nå er det på tide synes jeg!

Jeg er så ufattelig utrolig heldig at jeg er invitert på Slottet i anledning Kronprisparets Fond/Kronprinsparets julekonsert nå på torsdag 15. desember!

Jeg er med som en del av Kjør for livet-gjengen! Dette er ungdommenes kveld, - men er ganske sikker på at det blir "min" kveld også. Blir en "once in a lifetime"-opplevelse!

Takk for at jeg får være en del av et prosjekt som gir meg slike opplevelser! Det er stort!


Konserten er med aritstene fra juleplata til Kronprinsparets Fond - "Vi tenner våre lykter". Det er en utrolig nydelig juleplate som rører hjertet! Blir flott å høre den live! Kan si litt mer om artistene i et eget innlegg senere:)

Nå skal jeg til frisøren! Det må virkelig til! :D

4 kommentarer:

  1. Det e jo heilt fantastisk Nina! Åh, det hadde vært nå førr monarkisten Hanne ;)

    SvarSlett
  2. Åh, Hanne! Æ har vorti mer monarkist æ å kan du sei! Har "møtt" Mette-Marit (satt rett bak hu på konferanse æ va med å arrangert) i sept i fjor. Så har æ møtt og veksla nån ord med Kronprinsen to gang i år.. Å no bli det Kongen og Dronninga i tillegg te Kronprinsparet! Ikke så dumt for nasjonlafølelsen nei! :D

    SvarSlett
  3. Du får sjå på NRK 1 på lørdag - for da sende dem konserten! :)

    SvarSlett
  4. Så kult, gratulere! Det bli sikkert kjæmpeartig :-)

    SvarSlett