onsdag 15. februar 2012

"Audition" bestått og klesdesign i box!

I går var jobbedagen over alle jobbedager! (Ingen feiring av valentinsday altså..!)

Tilbringte mesteparten av dagen med Jan Tore og ikke min kjære, og vi har klart å komme i mål med klesdesignet til et av de tre produktene som kommer i 2012-kolleksjonen "Kjør for livet made by Skogstad".



Gøy å leke klesdesigner for noen dager, - det er absolutt ikke noe jeg har gjort på denne måten før, med unntak av de produktene vi lage selv i Kjør for livet i fjor. Det blir nok sinnsykt morro når de skal begynne å selges utpå våren en gang! Jei!!

Kvelden i går ble avslutta med en hemmelig "audition" - som gikk veldig bra! Akkurat hva dette er må dere vente noen dager på å få svaret på. Men noen hint kan jeg jo gi...

  • Det er ikke for en teaterrolle
  • Absolutt ikke for et realityprogram
  • Heller ikke for Idol, X-faktor, The Voice eller slike syngeprogram
  • Det har noe med yrket mitt å gjøre, men er ikke et jobbintervju! 

Noen som liker 20 spørsmål? Jeg er gjerne med å leker det i kommentarfeltet! :P


I dag har jeg innvilget meg to timer ekstra søvn, det var stille i leiligheta over og perfekt temperatur under dyna... Mmmmm, fordi jeg fortjener det! (og trenger det...! Sovner stående for tida, og det er ikke morro).

Pappa kom så innom å drakk kaffe med meg, han skulle egentilg på et kurs her i Trondeheim - men bomma på dagen!! Det var nemlig i går:P Så da ble det mer pappatid på meg:) Hehe:)

Nå skal det jobbes litt før det blir kundemøte med en kunde jeg har gjort et mindre oppdrag for, om mulighetene videre:) Kanskje blir det en større avtale på Ninabea design og branding i dag? Møtet vil gi svar - og det hadde jo vært morro å hatt noen flere faste kunder i basen.

Etter det blir det første Spinningtime på leeeeenge... *oæhhh* - vet ikke helt om jeg gleder meg til det..

Ha en fin dag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar