mandag 20. februar 2012

Sprudlelunch og fuktig fest!

Helga mi har vært relativt innholdsrik. Fredagen starta med en koselig lunchdate på Choco Bocco med søte Linn som jeg kjenner fra tida på NKF (Norges Kreative Fagskole i Trondheim).

Hun bor på Lillestrøm, men kommer fra Li i tjukkeste inntrøndelag) og vi måtte ha en liten prat om alt mellom himmel og jord, inkludert det å drive med sin egen bizzniss. Linn er det kreative geniet bak Skøy - sjekk gjerne ut sida på facebook, og vi hadde MYE å prate om.

Etter en nødvendig tur innom IKEA (Ja, det er fremdeles litt oppussingsrelaterte prosjekter som gjenstår) ble resten av fredagskvelden tilbringt i sofaen, med hjemmelaga Moussaka i fanget og The Voice på tv-plata.

Sprudlelunch



Lørdagen var også en lunchedag! Sprudlelunch med kjempedyktige Margrethe Hopmo på Teaterbaren anbefales! Jeg har blitt kjent med Margrethe gjennom forretningsgruppa mi i Kvinnovasjon.

Mye godt kommer ut av tapas, sprudlevann og kreative tanker om egen bedrift. Margrethe er interiørarkitekt og alle som mener at det er viktig å ha et en bra og virknikgsfull atmosfære og miljø rundt seg bør vurdre å betale denne dyktige dama noen kroner for å bistå med det!

Fuktig fest
Fine linn og lett brisne Nina! Haha! Beklager for litt utydelig mobilbilde
(Note to self: Skaffe meg bedre telefon! Har pr. nå en gammel iPhone 3GS... )


Etter en koselig lunch og litt byvanding bars det på fuktig fest med Tor-Erik og andre galinger på vorspill hos Jan Tore på Okstadøy. Etter litt kranglig med taxiselskapet (taxien kommer ALDRI til rett tid når vi er der oppe..) kom vi oss endelig ut på byen og der møtte jeg igjen Linn:) Alltid like koselig:)

Dagen i dag her ikke ført med seg stort, litt ok å ha en dag med snowboardVM på tv og relativt tankeløs stirring ut i lufta. Fri tror jeg det kalles, men er ikke helt sikker på om jeg vet hva det er lenger... :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar