fredag 24. februar 2012

Nominert som Årets Markedsfører NY!



Dere vet den "hemmelig auditionen" som jeg var på i forrige uke? Nå er resultatet klart!


Det var nemlig ikke en audition, men et jurymøte for Markedsføringsprisen Robert Millar, og i vårt tilfelle kategorien "Årets nykommer". Kjør for livet er nemlig norminert og står nå som en av to som kan hente hjem trofeet på Markedskonferansen den 1. mars! De andre er reklamebyrået Engasjert Byrå.

Det er en gjev pris, og jeg er skikkelig stolt! Lille relativt uerfarne meg, med mitt heeeelt ferske firma Ninabea design og branding - som er med å driver markesdføring, visuell identitet og merkevarebygging i Kjør for livet fremover sammen med en selvlært markedssjef som har bagrunn som vekter og bilselger..!

Vi er ikke mange i Kjør for livet, men vi er ivrige! Sammen med meg og Jan Tore står selvsagt alle andre som er dyktige på sine områder i Kjør for livet! Alle bidrar med sitt engasjement og sin kunnskap - og vi er et stort team som støtter opp rundt hverandres idèer, - det er nettopp det jeg tror er nøkkelen til at vi klarer alt vi gjør med så få folk. Go team Kjør for livet!

Og i skikkelig Kjør for livet-ånd skaper vi jo blæst rundt nominasjonen også!


Fra lokalavisa mi: Trønder-Avisa, link til oppslaget her. 

Adressa har oppslag både på nettutgaven, og i papirutgaven torsdag 23.feb !


Og sist, men ikke minst... Kampanje.com - norges største nettavis på markdsføring har også plukket opp saken! :D

Dette synes jeg er stort, og jeg er rørt av a jeg har vært med å gjort en jobb for Kjør for livet som noen flere også synes er god:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar