tirsdag 21. februar 2012

Klin kokkos jobbing

Kikker innom for å si at dagen min (som vanlig) er travel!

I dag har jeg vært i møte med Trondheim Krisesenter om brosjyren jeg skal lage i anledning "Gi bort dagen den 29. februar" - et fantastisk prosjekt jeg kan si litt mer om i et eget innlegg.

Innimellom sluttføring av klesdesignet vi i Kjør for livet lager sammen med Skogstad Sport jobber jeg med ulike standmateriell for Helgeland Nettverk - og alt dette på samme tid gir en god del tempo!

I tillegg til det er det mye annet underveis og på vent også:) Kan vel si at selv om jeg er min egen sjef og "gründerspire" - så driver jeg IKKE dank:P


Skåler med en kokkos, mango og banansmoothie - den var digg og er vel mer som en desert å regne enn lunch.. But who cares! Er heller ikke sparka og strigla i dag (og vet at jeg må fikse øyenbryna snart!), men det får bare stå til når to do-lista er så lang! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar