onsdag 14. mars 2012

Surrehodet - "Kjør rett i fengsel"!


Jeg stikker innom for å påpeke (og minne meg selv på) at jeg er temmelig distrè!
(Derfor det cheezy phooto booth-bildet med effekter..!)

Sitter på Jorbærpikene å jobber i dag - ikke helt frivillig! Dette fordi jeg har "låst inn"bilen i et parkeringshus.... *!*

Dro hjemmefra for et møte på Norges Kreative Fagskole, - i god tro! Kjørte uten problem inn i parkeringshuset, fikk lapp, dro på møtet, gikk tilbake igjen - skulle betale....
Neida, det gikk nok ikke gitt.

- Hvordan får man en bil ut av et parkeringshus uten penger?
Jo - da venter man på sin snille samboer som er på befaring to timer unna, og får hans kort til å betale med.

Så her har jeg sittet, å drukket vann på Jorbærpikene i to timer - før jeg nå fikk låne kort av han så jeg kan gå å få "løstlatt"bilen.

- Det hadde det vært fint å hatt med seg et par terninger i dag, å fått doble seksere på terningen når jeg sto der uten kort - med bilen "i fengsel"! (for dere som har spilt litt monopol..!)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar