mandag 9. april 2012

Påska 2012 - Vår første "hjemmepåske"!

Åreskutan i sol!
Da er påska 2012 straks historie, og det jeg kommer til å huske er at denne påsken var avslapende, - og ikke minst utømmelig snørik! Og vi (jeg og Tor-Erik) hadde vår første "hjemmepåske". Det vil si at vi tilbringte så godt som alle nettene i vår egen seng, og slapp å bo i bag. 

Nathalie og Matheo "leike" med onkel Totti!

Vi har vært en kjapp tur "heim" på Steinkjer da, måtte jo nesten det. Torsdag formiddag dro vi dit å "intesivbesøk" - og herja litt med Nathalie og Matheo samtidig som vi feira Camilla sin 25-årsdag på etterskudd med kake. 

Etter å ha overnatta den eneste ene natta borte denne påska, vendte vi nesen mot fjell og snø! Åre er et must på langfredag, de holder nemlig langfredagen hellig og holder bakkene åpne helt til 19.00. Da ble det ekstra bra at det kom så mye snø at vi fikk kjørt både i pudder og på skikkelig underlag. Hurra!

Tor-Erik på toppen!
Utsikt over VM: 8
Resten av påska ble rolig, med god mat og vin. Et lite besøk hos venner på 1. påskedag med spill er et must. Og jeg må jo ikke glemme å skryte av at jeg faktisk har gått på ski! Vanlige bortoverkski! Det er en stund siden sist :P
Påskefrokost 1. Påskedag! Et sjeldent men herlig skue i Viktor Baumannsvei
Håper alle har hatt en fin påske! Jeg har i alle fall ny energi til å kjøre på frem mot vår og sommerferie! Utrolig hva fem dager sammenhengende avslapning kan gi av ny energi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar