torsdag 29. september 2011

Livets harde valg...

Jeg har fått penger av mamma, pappa og onkel Rolf i bursdagsgave - og skal kjøpe meg støveler! Fine støvler. Dette er ikke noe jeg gjør hver dag, og derfor må jeg vurdere nøye hva jeg vil ha.. For jeg tenke å ha disse en stund:)

Har vurdert andre merker, som Ilse Jacobsen, Viking osv, - for det begynner å bli mange kule støvlemerker. Jeg vet likevel, at om jeg ender opp med å kjøpe noen andre, så bli blir de bare "nestbest" - og jeg burde ha lagt i de ekstra hundrelappene som sto mellom de jeg kjøpte og de jeg egentlig ville kjøpe. (Flere som kjenner seg igjen?)

Valgets kval er likevel tilstede. Hvem av disse skal jeg velge? Tror jeg har mest lyst på de glossy, men har lest at de ofte blir litt matte uansett.. Noen som har erfaringer med Hunterstøvler og kan dele de med meg?

Må jo innrømme at jeg også kunne ha tenkt meg skikkelig kule støvler, som de gule! Og da skulle jeg også ha hatt sydvesdt på hodet og paraply.. Men der får fornuften seire, i alle fall på støvlene. Paraplyen kunne kanskje ha vært gul? :)



Gult er jo kult? :D

1 kommentar:

  1. Gule støvler er knallkult! Men som eier av gule conversesko kan jeg fortelle at det finnes en del ganger det ikke passer så bra å ha gult på beina :-/

    Jeg ville gått for en gul og glossy sydvest :P

    SvarSlett