mandag 21. november 2011

Klar for bloggkurs!

Om litt løper jeg ut døra, - for jeg skal på bloggkurs! Følte at det måtte blogges om sånn i forbifarten!
Jeg håper å lære litt om hva de som blogger gjør for å være interresante/lage gode innlegg og hva leserne vil ha, for å ikke glemme det viktigste:)

Jeg har lenge tenkt at jeg må prøve å vinkle meg litt sånn at jeg får min egen lille "blogosfære" - men vet ikke helt hva dette temaet skal være.. Kanskje vet jeg det før kvelden er omme?

Bildet er lånt fra bloggen // http://stellasnella.blogspot.com/

Jeg skal på kurs med hun snertne snella her - Hege Biermann! Fra den tidligere perla "Stella Snella" på Bakklandet. Synd hun la butikken på hylla, - men Stella Snella lever enda i bloggform heldigvis.

Vi blogges senere!

2 kommentarer:

  1. korsn va d da? å korsn fikk du vit om d? hørtes litt arti ut :)

    SvarSlett
  2. Det va gjennom K-plass Hanne! Det anbefales å bli medlem der for sånne som oss, som driv med Gründrskap:) www.k-plass.no

    SvarSlett