onsdag 30. november 2011

Kurs og peiskos

Ligger på gulvet og prøver å jobbe. Har hørt at det noen ganger er smart å flytte seg for å flytte hodet, tankene - og for å få et nytt perspektiv på ting.
Prøvde å ta et koselig og saklig bilde, men når man ligger får man superdobbelthake, - så det var ikke aktuelt.. :P
Må vel egentlig innrømme at grunnen til at jeg flytta med ned hit var at det er fullt opp med rene klær jeg ikke har brettet enda i sofaen - og at peisen er nærmere nå. For jeg FRYSER! Var på Norges Kreative Fagskole i dag, for å prate med noen av de som jobber der. Dro ut i kappa mi jeg, men tåler lite regn fant jeg ut.. og det matcha dårlig, - for det var MYE regn da jeg skulle ta bussen hjem igjen..


I går var jeg på økonomikurs! Det var GØY! Du nekter vel å tro meg, men med kursholder Heidi Wang som blant annet såt bak Noen as (som forresten er et fantastisk tiltak) og er autorisert kursholder i Økonomi Illustrator gjorde tall gøy! Haha, jeg tuller ikke. Vi spilte et spill, en slags superversjon av Monopol. Ble så gira at jeg egentlig ikke hadde lyst til å gå hjem. Jeg ville spille mer! Men det måtte jeg jo, og jeg sitter igjen med en trang til å lage budsjett og kanskje begynne litt på regnskapet til Ninabea design og branding:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar