torsdag 1. desember 2011

Kongler, krokus og kos

Ville bare si at jeg har blitt hekta på kongler! Det er virkelig min julepynteting i år:) Haha, høres ikke bra ut - men fint er det! Bare se, de lyser opp og gjør det fint der de ligger innimellom alt annet! Prikken over i`en kan man jo kalle det. Og sist, men ikke minst må man jo ha noen krokuser (edit: Nina A. kan fortelle meg at det heter svibel! Ok, da blirt det svibler neste gang jeg nevner de:)) ..plassert rundt omkring også:)





I tillegg har jeg og Merete kost oss i kveld, med biffmiddag og lys gløgg! Lys julegløgg anbefales. Kjøpes ferdig faktisk, og tilsettes eplejuice (eller hvitvin) - og gjerne en kanelstang og en stjerneanis (som jeg ikke fant på butikken :( )

Ble veldig godt og litt friskere enn den vanlige mørke gløggen!
Super 1. desember!


2 kommentarer: